Wednesday 1 June 2011

CAMFROG BUATKU KETAGIH

**all about Camfrog Video Chat

CAMFROG??tk ramaii yg tau kot.entry aku kali nie.aku nk bgtau kt korang yg sape2 tk tau tentang dunia camfrog nie.mang best.syiOKKK.camfrog nie..ckit lbih kurang cm Ym gak.tp aku lebih suke Camfrog nie kot.camfrog nie d'kenali sbgi video chat.yg mner kite leh skod owg2...kenaiiii2.tp.camfrg nie..ader kebaikan dan ader jgk keburukkan nyerk.so.pndi2 lah p'gune kan nyerk.hahahaha.tue jelahhh nk bgtau.

Bile cite bab ketagih plak nie..bkn aper..aku dh t'lau taksub ngn CF (camfrog ) nie..huhuhuhu.aku dpt kenaii ngn kngkwn yg sporting.dlm mase yg same..aku dpt gak.b'kongsi masalah ngn dieowg.dh cam satu famili dh.mang best...aku plak kt cnie kurang ckit kngkwn...so.dgn ader nyerk CF nie.aku hepii sgt2...leh dpt kngkwn cam korang.yg enjoy....Cf nie gak..wat aku cmpii tk tdo mlm kdg2.cmpaii t'tdo dpn lappy.korang bayangkn lah..betapa ketagih nyerk aku.kwkwkwkwkw.tk caye..???cer try..cer try.....=D
**tido dpn lappy.zzzZZzzzzzzz ^____^

**satu famili


lau korang nk tau gak.CF nie..by room.so.suke2 jerk mne kite nk p...kkkkkkk.jgn room 18++ sdahlh.hahahahahaa.ikotkan aku nie...darii room M_25_H.tp...aku nie..slalu JJR.jln2 carii mkn.menumpang room owg len.....sampaii lh aku jmp satu room nie.CAMFROG.FM.mang best.dieowg lyn aku..cm adik bradik dh,.padahal aku menumpang jerk.ppe pon aku hepi sgt2 dpt kenaii korang erk.hope...aku tk kenaii korang dlm CF jerk lh eyh.nk jmp gak.hihihihii.ermm..aku pon tk tau sampai bile aku kn wujud dlm CF nie eyh.errkkk...k.lh.tk tau nk kate aper lg...lbih lanjut layari lh >>>...korang layari blog amad lh.kkkkhttp://adamainaa.blogspot.com/2011/05/support-jangan-tak-support.html. 

p/s : cayang korang lebih lah :D


No comments:

Post a Comment

nothing to say.Just..Thanks a lot.